"יכול להיות שראש עיריית כפר קאסם חושש לחייו ובשל כך לא מגנה את המתפרעים"

    עמית דניאל 2 Comment on "יכול להיות שראש עיריית כפר קאסם חושש לחייו ובשל כך לא מגנה את המתפרעים"

    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אומר הבוקר בעקבות ההתפרעויות האלימות בכפר קאסם במהלכן הוצתו שלוש ניידות משטרה ומתפרע ערבי אחד נהרג: "אני לא מכיר מדינה שבה פוליטיקאים מחווים דעתם האם המעצר היה מוצדק או לא"

    גלעד ארדן צילום: POOL
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ההתפרעויות הלילה בכפר קאסם, אומר הבוקר השר לביטחון פנים, גלעד ארדן: "שום פעולה לא מצדיקה אלימות נגד שוטרים ושריפת ניידות"

    "ישנה חקירה כעת שבודקת את כל נסיבות האירוע" המשיך השר "אם יש טענה של ירי בעקבות סכנת חיים, היא תיבדק. לשבחו של ראש העיר אני רוצה לומר, בזמן אמת הוא ומנהיגות העירונית הם ניסו להרגיע את הרוחות" אמר.

    "המצב לא פשוט אבל התיאור שקודם שמעתי לא משקף את המציאות" אמר בהתייחסו לתיאור שאמר ראש עיריית כפר קאסם "יכול להיות שראש העיר חושש לחייו ולכן חושש לגנות את אותם פורעי חוק. הכל התחיל מכך שהם צרו על השוטרים ותקפו אותם באלימות. שום פעולה לא מצדיקה אלימות נגד שוטרים ושריפת ניידות. אני לא מכיר מדינה שבה פוליטיקאים מחווים דעתם האם המעצר היה מוצדק או לא ובהתאם לזה מגבים אלימות קשה כנגד שוטרים ושריפת ניידות. כך מתאפיינת אנרכיה".

    על הטיפול בפשיעה במגזר הערבי בישראל, אמר "אני הבאתי לממשלה תכנית של למעלה ממילארד שקלים כי אני ראיתי בעיה בפשיעה ביישובים הערבים. מיניתי את הנציב המוסלמי הראשון במדינה שמגייס שוטרים ושוטרות מוסלמים בישראל. יש רבים בחברה הערבית שמהלכים אימים על מי שמנסה לסייע למשטרה להיכנס ליישובים הערבים להגביר את אכיפת החוק" אמר בריאיון לגלי צה"ל.

    "יש כתבי אישום נגד פשיעה, יש דברים שהם תחת צו איסור פרסום ובימים הקרובים ישמעו עליהם. כשהמשטרה מגיעה לבצע מעצרים היא עושה את זה כחלק מאותם פעולות נגד פשיעה. יש מעשי רצח בחברה הערבית. הפיענוח מורכב יותר מכיוון שאין שיתוף פעולה, אין תחנות משטרה במקומות האלה. יש רבים בהנהגה הערבית שרואים את המחיר הכבד שהחברה הערבית משלמת בשל כך ומשתפים פעולה עם המשטרה ורשויות החוק" אמר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התעסקתם עם חרדים עכשיו נראה אותכם עם ערבים ועם התקשורת השמאלנית …
      צוחק מי שצוחק אחרון חה חה חה